M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, ianuarie 20, 2009

Site erotic la promotie 1600 lei ! OMG







Am primit un mail foarte foarte tâmpit. De la început mi-am dat seama că e trimis de un om prost. Spune fix de la început să nu dau reply, că mesajul nu va ajunge nicăieri, dar dacă vreau să-mi fac un site erotic să îi trimit mail (adică să-i trimit sau să nu-i trimit ?). Omul era foarte nedumerit în momentul în care scria mail-ul. Nici peste preţuri nu vreau să trec. Mă costă 500 lei ca să-mi facă site-ul şi încă 1000 lei dacă vreau să am trafic de pe google. Mamă cum dracu au dat ăştia de internet ? sau ce de internet ? de curent ? cum au dat ăştia de curent ? :O
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Anton spunea...

Uite aşa. Se pare că r(r)omânii sunt foarte inventivi şi găsesc orice soluţie de a scoate bani.

Trimiteți un comentariu