M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
vineri, decembrie 05, 2008

Dintele şi Mos Nicolae !

Îmi amintesc cu plăcere de clipele când eram mic şi prostuţ, credeam orice. Când mi-a venit Moş Nicolae într-un an mie mi se mişca un dinte. Moşu a venit atunci cu bunătăţi, hainuţe noi şi multe jucării. Toată ziua m-am jucat cu jucăriile aduse de Moşu` aşa de bucuros şi de fericit eram încât nu mă desprindeam de ele. Toată bucuria mea s-a încheiat atunci când am plecat de acasă până la cineva, când m-am întors acasă jucăriile, dulciurile şi hăinuţele nu mai existau, parcă le-a-nghiţit pământul. După ce am controlat peste tot, observ în ghetuţe o scrisoare. În scrisorica aia era un mesaj de genu: ”Dragul Moşului, am auzit că ai un dinţişor care ţi se mişcă şi nu vrei să-l scoţi, când am auzit foarte tare m-am supărat aşa că ţi-am luat jucăriile şi toate cadourile şi când îţi scoţi dinţişorul, o să trimit un ajutor şi o să ţi le aducă”. Deci în clipa în care mi-a citit tata scrisoarea am rămas mut, mă tot gândeam dacă îl scot o să mă doară dar o să mă joc cu jucăriile noi, dar dacă nu-l scot nu o să mă doară dar nu mă joc cu jucăriile noi. Aşa că după lungi târguieli cu tata, mi-am pus în gând să-l scot. Dinţisorul ăla nici cum nu voria să cadă de bună voie, aşa că am apelat la vestita aţă, o durere ce durează o fracţiune de secundă apoi ai scăpat. Până la urmă l-am scos şi jucăriile mi-au apărut ca prin minune, dar chestia nasolă a fost că timp de 2 ani mi-au tot căzut dinţii tocmai în luna decembrie de Moş Nicolae !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu