M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
vineri, decembrie 26, 2008

Cine mă adoptă ?

Ajut-o şi tu pe pisică să-şi găsească un stăpân trimiţând mesajul de mai jos în lista ta de yahoo messenger:
Vrei să adopţi o pisică foarte drăgălaşă ? intră pe http://mihaik93.blogspot.com/2008/12/cine-m-adopt.html şi ai POZE, VIDEO + Povestea ei :) ! Trimite mesajul mai departe măcar acum, de Sărbători ! Dă mai departe

Salut, sunt o pisică foarte jucăuşă şi foarte cuminte. Nu am un nume deoarece nu de mult timp m-am pierdut de stăpân şi de atunci stau în scara unui bloc. Acolo vecinii mi-au făcut un culcuş cât de cât călduros şi mă hrănesc foarte bine, iar peste zi mă lasă să intru în casele lor. Am culoarea neagră şi îmi place să mă uit peste tot, sunt foarte curioasă. Nu îmi place să fac mizerie sau să-mi duc mâncarea peste tot îmi place curăţenia şi ordinea, deoarece fostul meu stăpân ma educat cum trebuie. Am o zgărdinţă roşie pentru purici şi insecte, aşa că nu vă faceţi griji. Acum de Crăciun, temperaturile au scăzut şi este frig şi aş vrea ca cineva să mă adopte... Aş vrea să aibă grijă de mine şi să mă iubească, aşa că cine ar putea să mă ADOPTE îi rog să intre pe adresa de e-mail inspiration_bm cu condiţia să stea în Baia Mare ! .
 


Adoptă o pisică ! http://mihaik93.blogspot.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu