M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
vineri, decembrie 05, 2008

Anca Parghel a murit !

Anca Parghel a încetat din viata azi dimineaţă la spitalul Judeţean din Timişoara. Ea a murit din cauza complicaţiilor cancerului ovarian. Tot ea a mai suferit încă o dată de cancer dar la sân. În ultimele săptămâni a fost internată la spitale din afara României, declarând că va opta pentru un tratament naturist.

Când am citit această ştire pot să vă spun că mi-a căzut ca un şoc şi am ameţit, nu pot să cred că ea a murit, o câtăreaţă arhicunoscută de jazz şi o fiinţă extraordinară.

Dumnezeu să o odihnească în pace !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Anonim spunea...

Am primit aceasta stire de la multi blogari. Inteleg ca era o cantareata de jazz cunoscuta dar nu mi se pare asa de importanta.
Asta demonstreaza cum moartea unei persoane este o tragedie dar moartea unor milioane doar o statistica.
Ar fi fost tare sa pui o medolie...

Trimiteți un comentariu