M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
sâmbătă, noiembrie 15, 2008

Nokia E63 business

În această săptămână Nokia a lansat Smartphone-ul Nokia E63. El este bazat pe platforma modelului E71 care a fost lansat în luna iunie, dar faţă de E71, E63 este la un preţ mult mai mic.

Nokia E63 are un display de 2.36 inch şi o rezoluţie de 320x240 QVGA. El vine cu o memorie internă de 110Mb, dar se pot ataşa carduri microSD cu o capacitate până la 8Gb. Nokia E63 are o cameră foto de 2mpx cu digital zoom şi flashLED şi o tastatură FULL QWERTY. Are conexiuni precum WiFi 802.11b/g, Bluetooth 2.0 şi Date WCDMA 3G quadbad în reţele de 850/900/1900/2100.

Preţul lui este de 199 euro, iar de săptămâna viitoare poate se va putea găsi şi în România. Eu sincer, vreau să-l cumpăr, are toate dotările unui telefon care poate fi folosit pentru blogging. Să ajungă cât mai repede în România.

Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Admin spunea...

Salut. Imi place felul in care scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: radoa_ZA_master@yahoo.com
blog: http://www.niggeridinvisoi.blogspot.com
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail,sau printr-un comment.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic,si o zi buna!

Trimiteți un comentariu