M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, noiembrie 10, 2008

INMATRICULATinRO.blogspot.com


Acesta fiind primul post, vreau să vă spun câteva lucruri despre acest proiect. Ideea mi-a venit la Mangalia, astă vară, când mă plimbam prin parcarea hotelului şi am văzut foarte multe tăbliţe de înmatriculare cu ultimele 3 litere aranjate foarte haios, care mi-a plăcut cel mai mult a fost una cu numărul ”XX 03 FUCK”parcă. Şi după ce am văzut mai multe tăbliţe de acest gen m-am gândit să pun în aplicare acest proiect, care sper să vă placă şi să vă amuze. Cam atât am avut de spus, restul descoperiţi pe parcurs.

PS: 1 dată pe săptămână o să fac ”cadou” şă câte-o poză cu o rablă, sau poate dacă sunteţi ”cuminţi” chiar două.
Acesta este primul articol publicat pe INMATRICULATinRO.blogspot.com
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu