M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
joi, noiembrie 06, 2008

Ce fac cand sunt racit

De vreo două zile mă chinuie o răceală care nu se domoleşte nici cum. Pastilele le mănânc ca ciocolata şi ceaiul curge pe gât ca apa pe stânci. Oare cum aş putea să fac să-mi tracă răceala ? Răspunsurile greşite ar fi:
1. Să nu stai toată ziua-n casă
2. Să te trezeşti de 2 ori pe săptămână la ora 6 să mergi la şcoală că ai ore de la 7
3. Eşti răcit şi dimineaţa la 7 ieşi din casă la 3 grade celsius
4. Vi la ora 2 jumate acasă

Şi răspunsurile corecte ar fi:
1. Stai în pat
2. Iei medicamente şi bei ceai cu multă lămâie şi miere de albine
3. Te odihneşti să scadă febra
4. Nu mergi şcoală/servici (Nu-ţi laşi sănătatea pentru şcoală/servici)

Eu din răspunsurile greşite şi răspunsurile corecte le-am urmat pe alea greşite pentru că, chiar dacă de două zile mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare, cu o durere-n gât de-mi vine să mă urc pe pereţi şi cu o tusă foarte foarte nasoală eu trebuie să merg la şcoală că sunt clasa a VIII-a şi nu trebuie să pierd lecţii, nu ? Da mai dă-o-n ... ceva de şcoală !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu