M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
miercuri, noiembrie 19, 2008

Asus Lamborghini VX1

Cu acest articol particip la concursul de pe PcNews.ro sponsorizat de Marketonline.ro

Am ajuns şi la finalul concursului ”Super blog 2008” pe tot parcursul concursului am scris despre notebook-uri/aparate foto/componente pentru PC şi alte gadgeturi. Cu ocazia ultimei etape am avut de unde alege. A trebuit să mergem la pagina cu promotii de pe Marketonline şi să caracterizam orice produs. Eu am ales un notebook care le întrece pe toate, Asus Lamborghini VX1.

Asus Lamborghini VX 1este un PC încorporat într-un notebook. Are toate dotările pe care şi le poate dori un gamer sau un om ce îi trebuie un notebook în permanenţă. Are un design fermecător, imitând culorile maşinii Lamborghini chiar şi având logo-ul firmei Lamborghini. Gadget-ul are un procesor Intel Core 2 Duo cu o viteză de procesare de 2160 Mhz ce permite rularea aplicaţiilor de ultimă generaţie (jocuri/office) care au ca cerinţe de sistem configuraţii mari. Memoria HDD-ului este potrivită 160Gb, iar memoria RAM de 2048. Acest notebook este dedicat gamerilor deoarece are o un chipset video NVIDIA GeForceGo 7400 VX ce dă o calitate superioară imaginii făcând jocurile mai realiste. Asus Lamborghini VX1 mai vine cu: unitate optică, card reader, wireless, bluetooth, 4 porturi USB, geanta şi mouse optic. Preţul minunatului notebook este de 6.349 lei, cam piperat dar... merită toţi banii.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu