M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, octombrie 20, 2008

Dece să da când putem să nu ?

Am juns într-o perioadă în care nici un şofer nu mai respectă regulile de circulaţie. Mi-am dat seama după ce am văzut câţi boi sunt la volan şi care ar putea face în orice moment accident. Mi-e milă de bieţii oameni care mor în accidente în fiecare zi din cauza unor dobitoci care au permisul de 2 zile şi încearcă să iasă în evidenţă prin pura prostie pe care o au între soasele ”prostulio” (capului). Păi bă boule, dacă vrei să mergi cu 200 Km/h dute bă undeva pe aeroport sau pe un camp şi f**ţi maşina până oboseşti da nu merge pe stradă să omori oameni. Astăzi am stat la o trecere de pietoni care din păcate nu e semaforizată vreo 2 minute deoarece traficul era infernal şi mergeau handicapaţii cu peste 70 Km/h . Mai am un articol pe care vreau să-l public dar trebuie să fac şi un video.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu