M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, octombrie 20, 2008

Asus Eee PC 1000H-BK008 pe platforma Intel Atom 1.6 GHz

Cu acest articol particip la concursul de pe PcNews.ro şi sponsorizat de Marketonline.ro .

Este al doilea articol în care scriu despre un Asus Eee PC în acest concurs. Am ales de această dată un notebook ASUS bazat pe platforma Intel Atom, până acum am ales un ASUS bazat pe platforma Inte Core 2 Duo. Despre modelul Asus Eee PC 1000H-BK008 pot să spun ca este foarte diferit de celelalte modele din gama Eee PC, deoarece frecventa şi capacitatea HDD-ului este foarte mare. La primele produse Eee PC am întâlnit display-uri de 7 inch, cu o frecvenţă a procesorului de 900 Mhz şi o capacitate foarte mică a HDD-ului. Noul model şi cred că este cel mai bun model, se remarcă printr-un display de 10 inch şi cu memoria hard disk-ului de 80Gb. Frecvenţa procesorului Intel Atom este de 1.6 Ghz un lucru nemaiîntâlnit la notebook-urile cu o asemenea dimensiune. Asus Eee PC 1000H-BK008 are o viteză de procesare a datelor foarte mare deoarece are o memorie RAM de 1024 RAMi DRR 2. Acest gadget devine foarte uşor de transportat datorită dimensiunilor mici şi a greutăţii scăzute. Despre preţ nu prea am ce să spun, nu este nici prea prea şi nici foarte foarte, ajungând pe la 1.550 lei. Notebook-ului mai vine cu: 3 porturi USB, wireless, bluetooth, cameră web de 1.3 Mpx. Pentru bloggeri este un gadget foarte folositor alături de un modem Internet Mobile :).
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu