M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, septembrie 08, 2008

Noaptea ţânţarilor !

Noaptea trecută am avut o noapte cât se poate de rea. Am avut vreo 30 de ţânţari în casă, din care am omorât vreo 20. Pe unde au intrat nu înţeleg, că am plasă la fiecare geam, şi nu au pe unde intra doar pe uşa de la intrare şi pe acolo au putut intra atâţia ? Cert este că înainte să mă pun în pat am omorât vreo 5, când am adormit: bzzzz unu pe la ureche, pac o palma şi l-am omorât şi tot aşa până pe la 3 dimineaţă, cum închideam un ochi cum bzzz pe la ureche. Pe la ora 00 am băgat aparatul de ţânţari în priza, fără efect, parcă veneau mai mulţi să mă bâzăie şi să mă înţape, aşa că până pe la ora 3 am omorât vreo 30 de ţânţari.

De noaptea trecută:
Mama - Ce faci ?
Eu - Vânez ţânţari !
Mama - De ce nu dormi ?
Eu - Îmi fac arc şi săgeată pentru vânătoare !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Anonim spunea...

o da...de mult nu mai am probleme cu tantarii, de vreo 2 ani. Probabil din cauza solutiei care se da in aer de cei din oras.

Trimiteți un comentariu