M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
vineri, septembrie 12, 2008

Începe şcoala...

Mai sunt doar 2 zile... 2 zilie mici care trec neobservate, 2 zile până începe şcoala. Şi iarăşi treci la învăţat că doar sunt clasa a VIII-a, şi am teze :(, iarăşi program de şcoală până la ora 2, iarăşi trebuie să scriu la şcoală până mă dor degetele şi iarăşi mă trezesc la ora 7. Ce repede a trecut vacanţa asta... oare pentru că am fost plecat mult timp şi că am descoperit lucruri noi ? sau pentru că nu am observat ?. Eu spun că a fost o vacanţă super, am vizitat locuri noi, am  făcut fotografii, am scris pe blog şi cel mai important mi-am făcut mulţi prieteni. Se zice că ar putea fi grevă şi să nu începem acum şcoala, sincer mi-aş dori o prelungire de vacanţă... măcar până pe 1 octombrie pentru că pe 26 septembrie începe Sarbatoarea Castanelor MINUNATA sărbătoare a băimărenilor, mâncăm mici, castane, kurtos kalacs (cozonac secuiesc), bem bere, suc, apa, vin, must şi mergem la concerte şi la expoziţii :).

Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu