M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, septembrie 01, 2008

Bâlciul analfabeţilor !


Da, sunt foarte fericit că am ajuns aicişea cu căruţa trasa de atv aicişea, menţionez că am mers foarte înghemuiţi cu ştrafu aicişea. Am mâncat îngheţături aicişea, ne-am dat cu tiribombele şi cu paraşutele aicişea, am vrut să mă împerechez şi eu aicişea, dar am găsit doar rebuturi leşănate de la soare, adica femei de la ţara, de parca eu nu aş fi tot de acolo, dar sunt aicişea adică sunt gigolo. Până la urmă mi-am găsit aicişea un rebut, pe care l-am revergorat, dar sunt berea caldă, sucu caldă... toate sunt caldă aicişea. Pot să spun că m-am simţit foarte bine aicişea.

Încă o dovadă că populimea Romaniei e plină de căcaţi, proşti, misogini, analfabeti, tigani etc etc etc . . . e full optionalu
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu