M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
duminică, august 03, 2008

Poze Marea Neagră şi Dunăre

Epava de la Costineşti, poză făcută din tren.
IMG_0196
Obelisc-ul din Costineşti
IMG_0193
Farul de la Techirghiol
IMG_0187
Canalul Dunăre - Marea Neagră
IMG_0185
IMG_0183
Podul de pe Canalul Dunăre - Marea Neagră
IMG_0182
Canalul Dunăre - Marea Neagră
IMG_0179
Podul de la Medgidia
IMG_0174
IMG_0166
De pe pod
IMG_0163
Podul de la Cernavodă
IMG_0161
Răsărit
IMG_0158
Dunărea
IMG_0145
Podurile de la Cernavodă
IMG_0144
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare. SI eu le-am vazut. Am venit azi de la mare

CornelB - AmFostAcolo.ro spunea...

Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre vacanta la Marea Neagra. Am vazut lucruri interesante, pentru care as vrea sa mentionez blogul pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, vacantelor, www.AmFostAcolo.ro, in sectiunea Romania - "Blog Vacanta". Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [-@-] amfostacolo.ro.

Adrian spunea...

Frumoase pozele facute pe traseu. Din pacate mai e distanta mare pana la vara. Anul asta nu am reusit sa ajung la mare dar pozele imi trezesc amintiri frumoase.

Anonim spunea...

Foarte frumoase pozele !

Trimiteți un comentariu