M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
miercuri, iulie 30, 2008

În weekend traficul scade

Am observat că de vreo 1 lună traficul din timpul weekendului scade. De exemplu dacă ai 100/unici traficul scade la 50/unici. Părerea mea este că, în weekend lumea se relaxează, scapă de muncă, lasă calculatorul şi pleacă la munte sau la mare sau pur şi simplu nu îşi deschide PC-ul şi se uită toată ziuica la TV. Griji nu ne putem face deoarece de la începutul noii săptămâni traficul revine la normal. Majoritatea blogurilor sunt citite în timpul liber de la servici şi când nu ai ce face. O soluţie ar fi mărirea traficului de pe google.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

2 comentarii:

Unknown spunea...

Si mie mi s-a intamplat asta.

Anonim spunea...

nu am observat asta pana acum:)

Trimiteți un comentariu