M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
miercuri, iulie 09, 2008

Ce e ăla blog ? Ce scriu pe el ?

Mulţi mă întreabă că de ce am blog, păi am blog ca să scriu pe el ce vreau mai precis părerile mele personale despre ceva. Blog înseamnă jurnal online, ca un fel de caiet în care îţi aşterni gândurile, acest caiet fiind citit de cineva. Mulţi îmi spun că blogul e naşpa, deoarece nu scriu pe el stiri sau alte cele, păi nu scriu că nu îmi pofteste inima, de ce să scriu stiri pe blog ? blogul meu este jurnal de stiri sau jurnal personal ? pe un blog poţi să scrii despre cărţi, televiziune, muzică, it, ştiinţă sau despre starea ta personală. Pe blog scriu ce îmi trece prin cap, scriu orice. Foarte mulţi mă încurajează spunându-mi că le place blogul şi că mă citesc aproape zilnic, acestor oameni le MULTUMESC.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader


Subscribe

2 comentarii:

Anonim spunea...

să creşti mare


dar chestia asta de verificare sux big time

Anonim spunea...

cu placere:D

Trimiteți un comentariu