M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
duminică, iulie 13, 2008

Banca Transilvania e "MARE"

banca... transilvania... hmmmm.... ce sa-i fac se mai intampla, dar mereu mie ?
Da, am doua probeme la banca Transilvania, astea doua probleme au legatura cu ATM-urile (bancomatele). Prima este una care am rezolvat-o, ce sa intamplat ? pai... am vrut sa scot niste bani in jur de 280 lei si ATM-ul mi-a dat 180 lei pe factura care ti-o da bancomatul arata ca am scos 180 de lei, insa din contul meu s-au retras 280 exact cum am vrut eu sa scot, dar am primit 180 mai putin cu un milion (atunci aveam un card de la Tiriac). Pana la urma problema a fost rezolvata si mi-am prmit banii. A doua problema este ca ieri un bancomat mi-a blocat cardu (banca era inchisa ca era sambata), am sunat acolo la ceva numar de telefon si am spus problema, operatorul de la capatul firului mi-a blocat cardul, iar maine trebuie sa merg sa mi-l dea inapoi.

1 comentarii:

Phoenyx' Boy spunea...

ce pot sa zic ai ghinion ....a treia oara nu o sa se mai intample , sau cine stie ?!

Trimiteți un comentariu