M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
vineri, mai 09, 2008

Poze din orasul meu !

Pentru concursul Visurat.ro & Iasiplus.ro

Doar eu...

Daca nu esti atent ai impresia ca stalpul de mai sus este pe drum !

Masina Electoralizata

Asa ar trebuii sa arate toate blocurile !

La prima ploaie abundenta se v-a forma un mic Baraj unde vom merge la pescuit !

Automobil clubul (r) OMAN

WC public... si totusi e curat !

Eu la Mc`Donalds... am mancat prea mult !

Poza pentru hi5 :)) iti poti da seama ce dulce sunt ?

Floricica floricea... ce frumoasa-i mandra mea !

Oras electoralizat !

De ce traim in Baia Mica ? Raspuns: de aia !

Sunt singurel bng bang lalalalalalalaaaaaaalaa (Primarul actual Cristian Anghel)

Platoul Mara super amenajat !

Acolo vreau sa ma mut :)

Nesimtirea doare geamu !

Telefon...

De ce traim in Baia Mica ? raspuns: ca sa intrebati voi ca prostii !

Una bucata bordura la una distanta de 10 metrii :)

Mai multele bucaturi de bordurile !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu